Wednesday, June 15, 2011

Baby Steps

 Someone took a first official step yesterday.  A teeny weeny one.  But a step nonetheless at her daddy's softball tournament.
 Yep, that's right.  ME.  And today I took two more teeny weeny ones because I REALLY wanted to eat grapes and my mommy bribed me.
So I'm not what you'd call a "walker" yet, but baby steps people, baby steps!

9 comments:

Melissa said...

HOLY COW!! She looks like a mini-me in that first photo. You certainly have a daughter whose looks take after her mommy!!

Kim M said...

Ok, I couldn't help but think that last picture makes her look so much like her big brother, LMM!!!! Adorable any way you see it!

The Alburger Family said...

Yay, way to go Rosebud!! I can't believe how big she looks in that 1st picture!

Esther said...

She is SO BIG! Goodness, you can tell who her brothers are!

suzannah {so much shouting, so much laughter} said...

she is prettttttyyyy! way to go, big girl!

CupcakeLiz said...

Gah! I just wanna squeeze on her!! lol.....SUPER cute! Yay for the steps, in a week or two, there won't be anymore baby ones! lol... :)

Jenilee said...

yeah for baby steps! :)

CM said...

What a cutie! Way to go, next she'll being playing ball with her big brothers! :-)

Rebecca said...

Oh she's just darling! What a milestone! My son was officially walking at 13 months. Just in time for park visits!